Winkelwagen 0

Klantenservice

Contact

Van Asperen
Middenbaan 33
2991 CS Barendrecht
Nederland

KVK nummer: 56078943
BTW nummer: NL851967632B01


U kunt ons bereiken via:

Telefoonnummer
085-9023860
(lokaal tarief. dinsdag t/m zaterdag 09:30 tot 17:30, maandag 13:00 tot 17:30.)


E-mail
webshop@vanasperen.nl


Stel uw vraag via Facebook of Twitter en wij proberen u zo snel mogelijk van antwoord te voorzien.
Facebook.com/vanasperenschoenen
Twitter.com/vasperen


Contactformulier


Contact gegevens winkels:

Winkels

Veelgestelde vragen

Assortiment

De collectie welke verkrijgbaar is in onze webshop is voor een deel het zelfde als de totale collectie van onze twee winkels. In onze winkels kunnen wij u nog veel meer modellen laten zien. Indien u wilt weten of uw gewenste artikel in een bepaalde winkel voorradig is, adviseren wij u contact op te nemen met de desbetreffende winkel. Mocht deze niet op voorraad zijn in deze winkel dan kan deze wel worden besteld voor u.

Wanneer u het gewenste artikel heeft aangeklikt, ziet u aan de rechterzijde de optie “maat” staan. Daar kunt u de juiste maat selecteren. Mocht hier de maat niet tussen staan dan is deze helaas niet meer beschikbaar. Via de collectie overzichtpagina heeft u de mogelijkheid om te selecteren op de benodigde maat. Zo ziet u gelijk wat er beschikbaar is. Mocht u vragen hebben over de voorraad, neem dan gerust contact met ons op.

Al meer dan 100 jaar is onze schoenenspeciaalzaak in Den Haag een begrip. Van ons standpunt hebben we in al die jaren nooit afgeweken: we geloven in de combinatie van modieuze schoenen en een optimaal loopcomfort. Om deze reden leveren we een specifieke selectie schoenmerken (zoals o.a. Greve, Durea, Schneider, Hartjes, Vabeene, Van Bommel, Hassia, Gabor, Mephisto, Gijs, Livingstone, Finn Comfort en voor de kinderen Piedro, Twins en Trackstyle) en bieden we schoenen in uiteenlopende wijdtematen. Bovendien kunnen we al onze kinder-, dames- en herenschoenen reviseren, aanpassen of voorzien van op maat gemaakte inlays. Ook in geval van (ernstige) voetklachten bieden we diverse oplossingen.

BESTELLEN

U kunt gemakkelijk en snel bestellen in onze webshop. U plaatst het gewenste artikel in uw winkelmandje door de juiste maat en wijdte te selecteren en daarna op de button ‘Toevoegen aan winkelwagen’ te klikken.

Nadat u het gewenste artikelen in het winkelmandje heeft geplaatst, klikt u rechtsboven in beeld op uw winkelwagen en vervolgens op afrekenen. Daar kunt u uw gegevens invullen. Deze gegevens hebben wij nodig om uw pakket op het door u gewenste adres af te leveren of om contact met u op te nemen wanneer wij nog vragen hebben. In deze stap kunt u ook aangeven of u het pakket op een ander afleveradres wilt laten bezorgen dan uw huisadres. Controleer uw bestelling aan de rechterkant. Als dit correct is geeft u aan op welke manier u wilt betalen en gaat u door naar de betaling. Als uw bestelling correct is betaald ontvangt u een mail ter bevestiging. Mocht u vragen hebben over uw bestelling, neem dan gerust contact met ons op.

Via het de pagina Wat is mijn maat kunt u zien welke maat u het beste kunt bestellen. Doorloop de aangegeven stappen en bepaal zo wat de juiste keuze is. Mocht u nog twijfelen, neem dan gerust contact met ons op.

Natuurlijk, dat is geen enkel probleem. Wij hebben een winkel zowel in Den Haag als in Barendrecht. Openingstijden en contact info kunt u vinden op de contact pagina. Mocht u op de website al een bepaalde schoen hebben gevonden, neem dan contact met ons op of dit artikel beschikbaar is in het filiaal van uw bezoek.

Ja, dit is mogelijk al doen wij hier alles aan om dit te voorkomen. Mocht dit het geval zijn dan zullen we proberen u een goed alternatief te bieden.

De prijzen van de webshop  zijn inclusief BTW.

De prijzen van de webshop en de winkel kunnen van elkaar verschillen. Dit heeft te maken dat er in de winkel aanpassingen worden gemaakt in de schoenen en dit niet op de webshop van toepassing is.

Betaalmogelijkheden

Wanneer u een bestelling plaatst, kunt u een keuze maken uit de volgende betalingsmogelijkheden: iDEAL, PayPal, Rembours, Mistercash, Afterpay en bankoverschrijving. Uw betaling wordt afgehandeld door betalingssysteem Mollie.

iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Deelnemende banken aan het iDEAL-bankiersysteem zijn ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Knab, Regiobank, Triodos bank en Van Lanschot. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

PayPal is een wereldwijd gebruikte betaalmethode, die gekoppeld is aan uw e-mailadres(sen). Door middel van het opgeven van uw e-mailadres en de bijbehorende beveiligingscode kunt u geld van uw PayPal rekening overmaken of op uw PayPal rekening storten. Met uw PayPal account kunt u de betaling verrichten. Hiervoor heeft u een PayPal rekening/account nodig, welke u kunt openen op www.paypal.nl. Een PayPal rekening openen is gratis, veilig en betrouwbaar. PayPal rekeningen zijn beschikbaar voor zowel bedrijven als consumenten.

Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.

Indien u kiest voor een levering onder rembours, betaalt u uw bestelling op het moment dat deze wordt afgeleverd. U betaalt het aankoopbedrag en de rembourskosten van €9,95 rechtstreeks aan de chauffeur van PostNL op het moment dat u de bestelling in ontvangst neemt.

Het rekeningnummer is waar u uw bestelling naar toe kunt overmaken is: IBAN NL82ABNA0535064373 ter name van Van Asperen B.V. te Den Haag. Vermeld bij uw overboeking ook uw bestelnummer. Dit nummer is te vinden in de bevestigingsmail.

AfterPay voert voor Van Asperen het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij Van Asperen achteraf betalen tot een bedrag van € 250,00 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 500,00. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Bezorging en afhalen

Wij proberen uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen na de besteldatum te verzenden. Na onze zorgvuldige kwaliteitscontrole levert PostNL uw bestelling af op het door u opgegeven afleveradres. Bij een afleveradres buiten Nederland kan de bezorging enkele dagen langer duren.

Voor het verzenden van uw bestelde artikelen brengen wij geen verzendkosten in rekening. Echter, wanneer uw bestelling bestaat uit een bedrag lager dan € 50,00, brengen wij €6,95 in rekening als bijdrage aan de verzendkosten. Naast Nederland, bezorgen wij ook in België en Duitsland.

U ontvangt van ons twee e-mails met betrekking tot uw bestelling, waardoor het zeer belangrijk is dat u het juiste e-mailadres opgeeft. De eerste e-mail bevat uw orderbevestiging, waarin de bestelprocedure wordt bevestigd en de ontvangst van uw order. De tweede e-mail is de bevestiging van uw betaling. Wanneer uw bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail met de Track & Trace code, zodat u het pakket kunt volgen.

Let op: deze orderbevestiging is tevens uw betalingsbewijs. Wij adviseren u deze te bewaren en/of uit te printen.

PostNL bezorgt uw bestelling op het door u opgegeven afleveradres. Aangezien PostNL het grootste netwerk voor brieven, pakketten en e-commerce in de Benelux bezit, zijn wij bijna altijd verzekerd van een snelle, gemakkelijke en correcte levering van uw bestelling. Bij het afleveren van uw bestelling dient u te tekenen voor ontvangst, zodat de juiste persoon de bestelling ontvangt. De bestelling mag helaas niet worden aangenomen door buren. Indien u niet thuis aanwezig bent om de bestelling in ontvangst te nemen, biedt PostNL het pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals aan. Wanneer het pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, kunt u de bestelling ophalen in het dichtstbijzijnde postkantoor.

Natuurlijk, dit is geen enkel probleem. Wij hebben een winkel zowel in Den Haag als in Barendrecht. Openingstijden en contact info kunt u vinden op de contact pagina. U hoeft uw bestelling dan niet te bestellen via internet. Neem contact met ons op zodat wij dit artikel voor u kunnen reserveren.

Retour en garantie

Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u dit binnen 14 dagen na leverdatum retourneren. Wij verzoeken u het retourformulier dat bijgevoegd is bij uw bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven of u het betaalde bedrag terugbetaald wilt krijgen. Op het retourformulier vindt u een retour adres dat u kunt gebruiken om het artikel naar terug te sturen. U kunt uw pakket afgeven bij een agentschap van PostNL, waar het pakket wordt voorzien van een 3S-code. Met deze code is het voor u mogelijk om het verzendtraject van het pakket te volgen via de website www.mijnpakket.nl. Zo kunt u zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Kosten voor de retourzending van bestellingen binnen Nederland zijn voor uw rekening.
Er wordt alleen overgegaan tot retourstorting wanneer wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben. Mocht u nog vragen hebben over retourneren van uw bestelling, neem dan gerust contact met ons op.

Onderstaand vindt u ons retouradres:
Middenbaan 33
2991 CS Barendrecht
Nederland

Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u dit binnen 14 dagen na leverdatum ruilen. Wij verzoeken u het retourformulier dat bijgevoegd is bij uw bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven dat u het artikel wilt ruilen. Noteer het artikelnummer van het artikel dat u wilt ontvangen en de schoenmaat indien van toepassing. Op het retourformulier vindt u een retour adres dat u kunt gebruiken om het artikel naar terug te sturen. Kosten voor de retourzending van bestellingen binnen Nederland zijn voor uw rekening. U hoeft geen verzendkosten te betalen voor het verzenden van uw nieuwe bestelling. U kunt uw pakket afgeven bij een agentschap van PostNL, waar het pakket wordt voorzien van een 3S-code. Met deze code is het voor u mogelijk om het verzendtraject van het pakket te volgen via de website www.mijnpakket.nl. Zo kunt u zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Indien er nog een bedrag bijbetaald moet worden, ontvangt u een e-mail waarmee de betaling kan worden voldaan. Mocht u een bedrag van ons tegoed hebben, dan ontvangt u dit binnen 5 tot 8 werkdagen na ontvangst van de retourzending op uw rekening. Als u er zeker van wilt zijn dat het artikel er nog is die u graag wilt ruilen, neem dan contact met ons op.

Er wordt alleen overgegaan tot ruilen van een artikel wanneer wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben.

Onderstaand vindt u ons retouradres:
Middenbaan 33
2991 CS Barendrecht
Nederland

De kosten voor het retourneren van uw bestelling komen voor uw eigen rekening. Mocht er een fout zijn gemaakt door ons dan betalen wij deze kosten natuurlijk aan u terug.

Ook op afgeprijsde artikelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing en deze kunt u daarom naar ons retour sturen of ruilen.

U koopt bij Van Asperen topkwaliteit. Natuurlijk heeft u garantie! Fysieke onvolkomenheden (een schoen waar iets aan mankeert wat niet zou moeten) worden opgelost door de schoen naar ons terug te sturen. U kunt ervoor kiezen om een nieuw paar te ontvangen of u krijgt uw geld terug. Dit geldt voor zaken zoals: productiefouten, slechte plekken in het leer of een schoen waarvan gebleken is dat er buiten uw schuld om iets aan mankeert.
De termijn van deze garantie is afhankelijk van de intensiteit van het gebruik. Wanneer u de schoenen naar ons toe stuurt zullen deze door ons beoordeeld worden. Hierbij wordt beoordeeld of uw klacht gezien de gebruikssporen redelijk is.

Contact

U kunt op verschillende manieren met ons in contact komen, middels email, telefonisch, bezoek aan onze winkel en per post.

Email: info@vanasperen.nl
Telefoonnummer: 085-9023862
Bezoekadres Den Haag: Kneuterdijk 4, 2514 EN Den Haag
Bezoekadres Barendrecht: Middenbaan 33, 2991 CS Barendrecht
Postadres: Van Asperen, Middenbaan 33, 2991 CS Den Haag

Voor eventuele openingstijden en andere contact informatie bekijk dan onze contact pagina.